2007.08.12. Wasserfallweg (B) táv: 12 km
szint: 1000 m
Eisenerzer Alpen
Előző napi esős mászást követően mára könnyebben teljesíthető útvonalat néztünk ki, mivel erre a napra is változékony időt jósoltak, így esett a választás a Wasserfallweg-re.
Bár a komoly táv mellé jelentős szintkülönbség is párosul, a látvány miatt megéri ide eljönni.
Útvonal: parkoló Wasserfallweg parkoló Gstatterboden
Résztvevők:
Pelle Tamás
A parkolóból láttuk a vízesést, de elképzelésünk se volt róla, hogy oda, illetve efölé visz az útunk Erdei séta Fenyves A vízesés közelebbről Egész közelről Átkelés után Mohával benőtt fatörzs
Hosszú fémlétra Tamás a szikla tövében Szakadó esőben Wasserfallweg 100 éves volt 1991-ben Itt jöttünk ki az erdőből Egyre sziklásabb a talaj Pihenőhely
Emléktábla Emléktábla Erre vezetett tovább az út Előttünk öreg létrák tornyosulnak Új és nagyon régi létra egymás után Tamás jön felfelé Ezt könnyebben is meg lehetett oldani :)
Madonna az út tetején Madonna környékén Tovább az erdőben Visszafordultunk Háttérben a duzzasztómű, valahol ott parkolunk Hatalmas mélység van alattunk Függőleges lépcső (máshol az ilyen az már létra)
A belógó fal miatt csak a létra egyik oldalán lehet mászni Pihenőhely Öreg lépcső A sziklás rész aljánál Színes zuzmók Vízesés oldalról Átkelés útvonala
Tamás már átért Vízesés alulról Átkelő Nemrég még a háttérben lévő hegyen jártunk A vízesés Csobogó Lefelé is meredek
Visszaértünk a parkolóba Gstatterbodeni információs központ Planspitze (2117 m), mögötte van a híres Hochtor (2369 m)