2004.09.18. Turmstein (1380 m) táv: 16 km
szint: 1130 m
Schneeberg
Állítólag kerékpárral is fel lehet jutni a Schneeberg tetejére, és mi - alaposabb helyismeret nélkül - megpróbáltuk megvalósítani. Höllentalból indul egy kanyargós, murvás szerpentin, mellyel egész szép magasságot le tudtunk küzdeni, 1200 méterig jutottunk, onnantól viszont a meredek sziklás ösvényen a vállunkon cipeltük kerékpárjainkat egészen a Keintalerhüttéig (1380 m). Gondoltuk, utána majd csak megoldjuk valahogy, de a háznál már nyilvánvalóvá vált, hogy nincs tovább, ez már nem kerékpáros terep. Kis pihenő után leereszkedtünk a Weichtalklammhoz, aminek a felső részébe belekóstoltunk. A hegyről ugyanazon a szerpentinen ereszkedtünk le, amin feljöttünk.
Útvonal:
Lázár János
Nagy László
Vincze Péter
Csomagtér Útvonal tervezése Végső megbeszélés Kerekek is a helyükre kerülnek Utolsó simítások Indulásra kész a csapat Schwarza-patak
Schneebergre fel Visszafordító kanyar Egy kis pihenő Hegy Fotózás Alpesi táj Bámészkodás, fotóózás
Ildi Jómagam, csak a buli miatt Nem látni, de tériszonyos vagyok Gyönyörű szakasz Nyakunkba vettük a kerékpárokat Weichtalklamm tetejétől gyalog mentünk Lazac
Forrás Weichtalhaus Peti (LX) Weichtalklamm felső része Weichtalklamm Hahóó Létra